【自創詩集小品】You gave a lot of love  你付出了很多的愛

 

 

 

Photobucket

 

 

You gave a lot of love

 

Thanks and gratitude are always in my heart

 

Thanks for having you

 

Every time I tell you I love you

 

You will smile at me

 

Answer me, don't be so disgusting

 

Then touched my hair awkwardly 

 

 

 

 

你付出了很多的愛

 

感謝和感激永遠在我心中

 

謝謝有你

 

每次我告訴你我愛你

 

你會對我微笑

 

回答我,不要那麼噁心

 

然後尷尬地摸了摸我的頭髮 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BY  落葉之楓  2021/06/22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

☆★~落葉之楓痞客邦部落格~★☆

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 落葉之楓 的頭像
    落葉之楓

    ☆★風吹向落葉。隨風飄落的楓葉。學習的園地-落葉之楓部落格小天地★☆

    落葉之楓 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()