close

 

 
 

Don't It Make My Brown Eyes Blue

勿使我棕眼憂鬱 

 

Don‘t know when I‘ve been so blue,

不知何時我 開始這麼憂傷
Don‘t know what‘s come over you

也不知你 近況如何
You‘ve found someone new

你已遇到別人
And don‘t it make my brown eyes blue

別讓我眼泛著淚光 憂傷
I‘ll be find when you‘re gone

我也會有自己新生活 當你 離開我心裡時候
I‘ll just cry all night long

我哭了一整夜
Say it isn‘t true

說那不是真的
And don‘t it make my brown eyes blue

別讓我淚眼矇矓 泛著憂傷
Tell me no secrets

對我說 沒有秘密
Tell me some lies

對我說些謊話吧
Give me no reasons

沒有理由
Give me alibis

只有藉口
Tell me you love me

對我說著你愛我
And don‘t let me cry

別讓我哭泣
Say anything but don‘t say goodbye

說什麼都好 但別說那再見
I didn‘t mean to treat you bad

我想好好的對你
Didn‘t know just what I had

只是不知該如何做呀
But honey now I do

寶貝 現在我是真的
And don‘t it make my brown eyes

別讓我的眼泛著...
Don‘t it make my brown eyes

別讓我的眼泛著...
Don‘t it make my brown eyes blue

別讓我的眼泛著憂傷 矇矓 與之淚光

 

 
尹茉

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    落葉之楓 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()