【自創詩集小品】 lonely nights 孤獨的夜晚
 
 
6g73dd.jpg
 
 
 
Don't go,
give me some time to say I love you
 
 
 
Touch your heart with my hand,
breathe slowly and deeply,
feel your heart,
say I love you
 
 
 
Honey,
give me some time to say I love you
 
 
 
Warm my heart and fill your lonely nights
 
 
 
I've never felt like this,
longing for every eternity
 
 
 
Let time stay in front of you
 
 
 
Let me tell you deeply how
much i love you
 
 
 
 
 
 
別走,給我一點時間說我愛你
 
用我的手觸摸你的心,慢慢地深呼吸,感受你的心,說我愛你
 
親愛的,給我一些時間說我愛你
 
溫暖我的心,填滿你孤獨的夜晚
 
我從未有過這樣的感覺,渴望每一個永恆
 
讓時間停留在你面前
 
讓我深深地告訴你我有多愛你
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
by  落葉之楓  2023/10/16
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
☆★~落葉之楓痞客邦部落格~★☆
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 落葉之楓 的頭像
    落葉之楓

    ☆★風吹向落葉。隨風飄落的楓葉。學習的園地-落葉之楓部落格小天地★☆

    落葉之楓 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()