【自創詩集小品】《Look for that sweet love》《尋找那甜蜜的愛情》
 
 
 
 
 
 
《Look for that sweet love》
 
 
Holding you.

Hear your heartbeat.

Let love burn my life.

My world is no longer hopeless.
 
 
Photobucket
 
 

Please light up the signal of love in the dark.

I will find you in the vast sea of people.

If you are lost, don't be afraid.

Please wait for me to find you.
 
 
Photobucket
 
 

The stars shine in the sky.

It's like I miss you.

And you smile at me.
 
 
Photobucket
 
 

I gradually embrace you.

Slowly falling into a dream.

Enter a sweet dream.
 
Look for that sweet love.
 
 
 
Photobucket
 
 
 

《尋找那甜蜜的愛情》
 
 
抱著你。

聽到你的心跳。

讓愛燃燒我的生命。

我的世界不再是絕望的。
 
 
Photobucket
 
 

請在黑暗中點亮愛的信號。

我會在廣闊的人海中找到你。

如果你迷路了,不要害怕。

請等我找到你。
 
 
Photobucket
 
 

星星在天空中閃耀。

就像我想念你一樣。

你對我微笑。
 
 
Photobucket
 

我逐漸擁抱你。

慢慢陷入夢境。

進入一個甜蜜的夢。

尋找那甜蜜的愛情。
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

BY 落葉之楓  2018/07/18
 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 落葉之楓 的頭像
    落葉之楓

    ☆★風吹向落葉。隨風飄落的楓葉。學習的園地-落葉之楓部落格小天地★☆

    落葉之楓 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()